Bedrijfsefficiëntie en additieven
Promote™ van Provimi is een assortiment innovatieve en effectieve additieven en een dienstenpakket gebaseerd op uitgebreid onderzoek en inzicht in voertoepassingen, waarmee onze klanten hun bedrijfsefficiëntie kunnen verhogen.
Een goed voorbeeld uit de Promote™ range is de ontwikkeling van het natuurlijke antioxidant Proviox™. Tien jaar geleden introduceerde Provimi Grape PP, destijds het eerste op druivenextract gebaseerde product op de markt. Nader onderzoek naar het werkingsmechanisme van polyfenolen en analyse van de antioxidantcapaciteit heeft geleid tot de ontwikkeling van het tweede generatie product Proviox™. Dit unieke product combineert geselecteerde bronnen van polyfenolen en biedt een consistente en hoge antioxidant bescherming.
Het doel van de Promote™ additieven is het bieden van consistentere, efficiënte en betrouwbare oplossingen om de bedrijfsefficiëntie te verbeteren.



Recent onderzoek
Recent onderzoek op het Cargill Animal Nutrition Innovation Center in Velddriel toont aan dat toevoeging aan voeders voor ouderdieren een positief effect heeft op de dierprestaties van de vleeskuikens, waarschijnlijk via een sterkere antioxidant bescherming en een betere embryo-ontwikkeling.
Deze nieuwe resultaten laten zien dat het product zeer efficiënt werkt en het metabolisme op een andere manier beïnvloedt dan vitamine E. De combinatie van beide producten geeft enige extra voordelen, waarmee kosten bespaard worden en dierprestaties verbeterd worden.
Bezoek onze stand
Wilt u meer weten over dit nieuwe assortiment additieven? Kom dan naar onze stand D15 in Hal 15!

Klik hier als u nu al een afspraak wilt maken voor een gesprek met uw Cargill contactpersoon tijdens EuroTier.

We verheugen ons op uw bezoek aan onze stand!
Die Informationen auf dieser Website wurden begründet gegen das, was wir die relevanten wissenschaftlichen und technischen Kriterien hinsichtlich ihrer Wirksamkeit und Wahrhaftigkeit beurteilen. Es liegt in der Verantwortung des Anwenders, um sicherzustellen, dass dies gegen die geltenden gesetzlichen und regulatorischen Anforderungen überprüft wird in dem Land, in-dem das Produkt vermarktet werden soll.